Merhaba Arkadaslar
Ebe sadece banyo yaptirmada ve bilgi vermek icin eve gelmiyor ayni zamanda Annenin dikislerini durumunu da kontrol etmek icin geliyor. Benim tavsiyem eger bulabilirseniz bir an önce bir ebeyle anlasmaniz. Ben ikinci bebgime hamileyim ilk kizim 11 yasinda onda gelmisti ebe cok da memnun kalmistim iyiki demistim hatta Annem yaninda olmasina ragmen. Hem güncel bilgiler veriyor size hemde sagdan Soldan duyulan hurafelerle kendinizi yiyip bitirmiyorsunuz 😉Bence önemli bir sebep Daha mevcut Corona durumu sebebiyle kontrollerinizi (bebegin ve sizin) evde yapilmasi olasi bir durumda hastaneye gitmekten Daha güvenli.
Ben yasadigim sehirde mümkün olan 26 ebeden sadece birinden olumlu yanit alabildim, bu günlerde müsait ebe bulmak cok zor oldugunu hepsi belirtti ayrica 😕
Berna