Bizde hemşire tuttuk ama bayağı geç kalmışız Almancam çok iyi değil diye türk aradık türkler ya dolu yada coronadan gelmiyorlar o yüzden Alman ebe gelcek.Annem yada bi yakınımız olsa bende çağırmazdım ama ilk bebeğim çok tecrübesizim ve annem doğumdan 25 gün sonra gelebilir ancak annesi yanında olan arkadaşlar şanslılar ama bizde keyfimizden değil mecburluktan çağırıyoruz.Profesyonel birinin bakmasının çok faydasıda oluyormuş🙏