Zhrnz gulsah98 bizim burda hastaneye dogum icin kayit yapmaya gittiginizde ebe secebiliyosunuz o kisi dogumunuza girer ilgilenir sogum sonrasida hastaneden bi kagit verirler dogum sonrasi banyosu bakimi vs bilgilendirir sizi evinize gelerek bi nevi kilavuz olur size 🤗
Zhrnz Denizler 40 miz cikicak nasipse iste virus olmasaydi mevludumuzu yapicaktik herseyi hazirlamistim ama nasip 12. Veya 1. Aya erteledik 🤗
Zhrnz Denizler tsesekkur ederiz darisi size insallah 🥰ailem Tr de kimse yok burda uzaktan bi kac akraba sadece senede bir anca gorusuruz neyseki esimin ailesi burda 🤗🤲
Zhrnz Denizler evet Turkler dolu cok sukur 😁 oturdugum binada hep Turk sansima Turk kadindogumcu aile hekimi dis dr var hastanede Turk ebe ve hemsire vardi bu son dogumda gayet guzel gecti o yonden sansliyim biraz 🤲🤗
Denizler Zhrnz oooo süper valla keşke ben de senin gibi şanşlı olabilsem valla hangi hangi şehirdeydiniz
Gencdijle Kızlar selam, Almancası iyi olup bana yardım edecek biri var mı ? 37+1’im doğuma az kaldı. Hastane doldurmam için kağıt verdi ama hiçbir şey anlamıyorum, WhatsApp’tan bana yardım edecek birileri var mıdır
Zhrnz Denizler Allah yardimcin olsun aslinda bi yandan sade almanlarin olmasi dil gelistirme icin iyi ben burda resmen Turkiyede gibiyim marketlerde calisanlar Turk marketleri kasabi 😆 ama iste benim icin bi yandan iyi bi yandan kotu dil gelistiremiyorum 🙈
Gencdijle Zuhal1 hemen değil normal olacak inşaallah. 9 haziran gözüküyor doğum o zamana kadar doldurmam lazım
Denizler Zhrnz inan ki ben Almanların içindeyim hiç bişeyde öğrenemedim inan ki hamilelikte çok unutkanlık oldu bende
Zuhal1 Denizler bendede unutkanlık hat safa maalesef birde size bişi sorcam yabancılar dairesi kaç yıllık oturum verdi size
Zhrnz Denizler anladim cnm hayirlisi olsun bebisler az buyusun dil kursuna gideriz artik 😁er yada gec ogreniriz insallah unutkanlik azda olsa bendede olmustu hos hala var 3 cocuk olunca normal.sanirim 😆