Merhaba kizlar benim esimle de kan uyusmazligi var.. bnm ki negatif esimin ki pozitif.. devlete gttm sordu ewet kan uyusmazligi var dedim.. kan tahlili yaptirdim ve negatif cikti.. sonra dogumumu Rabbimin izniyle Ozelde yaptircam.. ozeldeki doktorm da sordu bnde kan uyusmazligi var sonucu gosterdim iste.. suan ki doktorum da 28 haftaliginda gel igne yapicaz dedi.. suan 25 haftaligim 28 haftalkta gidicem bakalm