Prensesim2018 aydaslan66 bende ayni sorun vardi ben isvecte dogum yaptim ve orda kan uyusmazlig vardi esimle o yizden yapildi 28 inci haftada ve dogumdan sonra 72 saat icinde yani yaptirman lazim cok onemli
Elizzz aydaslan66 yok canim korkulucak birsey yok canin acimiyor bile ilk vurduklarinda biraz sersemledim ama bi 5 dakika sonra falan 20 dakika gectikten sonra normale döndüm yani 3 sn falan sürüyor aşıyı yapmasi
Yaseminnnnnnn aydaslan66 hayır normal kan veriyosun çıkıyor sonucu gittiğin yer sana niye yardımcı olmamış hiç şaşırdım yani başka doktora git bence
Kutame_51 aydaslan66 bende tekrarladı doktor etkisi geçmiş dedi çoğu insanda tek doz yetiyo ama benim bebeğim eşimin kan grubundan herhalde o yüzden kananam oluyo şimdi 32 de en son aşı oldum dahada olmadım