Ponciginannesi_ Kızlar bebeğim hergün hıçkırıyor. Bazen günde 2 3 kere olduğu bile oluyor. Sizlerde nasıl oluyor acaba?
Greyy90 Ponciginannesi_ ciğerlerinin iyi geliştiğini gösterirmiş bizimkide o konuda maşallahı var çok hıçkırır zaten biz analı kızlı hıçkırıyoruz 😂
Ponciginannesi_ 1989-- oynadığını sanıyor olabilirsin. Böyle sanki kalp atışı gibi pit pıt diye karnın oynuyor
Topraksmom Ponciginannesi_ evet tık tık ritmik bir şekilde 3-4 dk sürüyor bazen videoya falan alıyorum 😂😂
Aybukeb Ponciginannesi_ ay bende aynı şeyi düşünüyor bacağını bir gerdiriyor karnım delinecek gibi hıçkırdığı zamanlar bende üzülüyorum sinirleniyor herhalde diye 😀
Aybukeb Ponciginannesi_ ay bende aynı şeyi düşünüyor bacağını bir gerdiriyor karnım delinecek gibi hıçkırdığı zamanlar bende üzülüyorum sinirleniyor herhalde diye 😀
Kbrsydn Ponciginannesi_ bizde o durumdayız bazen iki üç kere oluyor heleki tam uyuyacağım zaman olmuyormu
Unsalin_Annesi Ponciginannesi_ genelde 30. haftadan sonra duyuyorum gebelerden hıçkırdığını yada öyle denk geldi bana hep ben 25+3 haftalık olduk kalp atışı gibi atıyor 1 dakika ya sürüyor sürmüyor bu hıçkırık mı oluyor şimdi yani bu haftalardada oluyor mu ilk gebelik olunca bilmiyorum ☺️
Dmlh Haftadayim baya uzun sürüyor başlayınca :)) kıyamıyorum hatta su içeyim pozisyon değiştireyim de rahat etsin diye uğraşıyorum sanki rahatsız oluyormuş gibime geliyor hickirdikca :)))
tlnkdr Bende 32.haftamdayım ve 3 haftadırlar net bi şekilde artık hissediyorum hıckırdıgını galiba iyi bişi bazen çok uun sürüyor 2 3 dk korkuyorum ama normalmiş galiba bide büyürken yaparmış dediler bana
Ponciginannesi_ tlnkdr evet büyüdükçe daha belirgin oluyor. Önceden sadece hissederdim şimdi dışarıdan da sallanıyor belli oluyor
tlnkdr Bende 32.haftamdayım ve 3 haftadırlar net bi şekilde artık hissediyorum hıckırdıgını galiba iyi bişi bazen çok uun sürüyor 2 3 dk korkuyorum ama normalmiş galiba bide büyürken yaparmış dediler bana