sydv Ebruucum özel hastanede yaptırdım salihlide daha bi sürü testler falan vardı tiroit için ultrasona girdim ekg çekildim önlem amaçlı onlar da dahil 85 lira gibi bi şey tuttu
Mnkse sydv birdahaki kontrolünden 10-15 dk önce çikolata yiyerek git bebiş içerde çıldırıyor mutluluktan ben öyle yapıyorum o kadar hareketliydi ki doktor bacak kol boyunu ölçmekte zorlandı 😁
sydv Mnkse aynen aklımda sağolun bu sefer dahiliyeden de tahliller için aç gittik mecbur o da uyumuş tabi napsın 😂😂
deletedmom507 Seymavrl benim de başlarda kasık ağrısı oluyordu ama bu sol yumurtalıkta baskı gibi zorlanıyorum
Seymavrl Meralecrin nasıl gördün gıı 😂bende gittiğimde bi çıkıntı var ama yanılma payım yüksek dedi bakalım. 😂😂12+3 de gittim 2 hafta sonra tam 4.ü ayımıza giriyoruz bakalım bende görecekmiyim pipisini 😅
Seymavrl Defnem_26 hayırlısı olsun Allah bir avazda kucağımıza almayı nasip eder inşallah yavrucakları
Seymavrl Mnkse Benim aşırı fazla resmen 3gğn geçmedi başımın agrısı 1 hafta sürdü toplasam şimdi çok şükür iyileştim hormonlardan dolayı oluyormuş doktorum normal dedi 🤗
mrveyvz Ben 12+3üm kızlar pazartesi günü ikili tarama için gittim ama doktorum "Bebek biraz küçük test yanlış çıkabilir. Haftaya çarşamba yapalım." dedi. Küçük olması normal mi bi problem mi var acaba ya bilgisi olan varmı bu konuda?
Seymavrl Fulyag baş ağrıları başladı mı peki senin benim geçmek bilmedi 1 hafta ama şimdi onu da atlattık
Fulyag Seymavrl Geçen ay grip olmuştum o zaman 2 gün boyunca ne yaptıysam geçiremedim hatta acilde serum verdiler bir kez daha böyle oldum artık beynim uyuşacaktı kahve ve vişneyle geçirdim daha da ağrı yaşamadım eğer baş ağrın varsa bunları tavsiye ederim 😊
Melegimmo Bizde 12+4 uz dün doktor randevumuz vardı. Bebegimin hareketlerini gördüm kalbini dinledim bi sorun yok çok şükür doktorumuz 2li teste gerek duymadı 17. Haftada hem cinsiyet öğrenicez hemde 3lu test yapılacak inşallah 👐
Seymavrl Mnkse şu an baktım da geldim benimde 500 mg doktor bunu yazdı sadece bir tane kullandım zaten
Seymavrl Fulyag şimdilik yok ama olmayacağı anlamına gelmez vişneyi yedin mı Yoksa başka bir şekilde suyunu sıktınmı