deletedmom507 Seymavrl benim de başlarda kasık ağrısı oluyordu ama bu sol yumurtalıkta baskı gibi zorlanıyorum
Seymavrl deletedmom507 doktoruna danış bi sadece sol olması normal mı bilemiyorum bence normaldir ama genede danışmakta fayda var
Seymavrl Fulyag şimdilik yok ama olmayacağı anlamına gelmez vişneyi yedin mı Yoksa başka bir şekilde suyunu sıktınmı
Fulyag Seymavrl Evet buzluğa atmıştım ordan yedim ama bişne suyu da işe yarayabilir ağrı kesici özelliği varmış
Seymavrl Mnkse şu an baktım da geldim benimde 500 mg doktor bunu yazdı sadece bir tane kullandım zaten
Seymavrl deletedmom507 korkamaya gerek yok bence korkma rahat ol bebek kendini sol tarafa atınca da agırıyor bence bundan dolayıdır ☺
Seymavrl deletedmom507 Olabilir mercimek kadar boylarıyla nasılda canımızı okuyorlar kurban olunur onlara ne güzeldirler şimdi onlar
SafiyeAktas Seymavrl herşey çok şükür iyi gidiyor 13+5 oldk bugün bnimdr 2 hafta sonra randevum var inş. Öğrenebiliriz canım 😊😊
Kbrazcan Bende ekim ortalarında inşallah kızlar 13+3 üz doktorum 2 kere de erkeğe benziyor dedi ama ay başında kontrolum o zaman netleşir kesin demiyorum dedi🙊 Hayırlısı olsun hakkımızda ❣
Kbrazcan AzizeGnaltay yaaa benim önceden de göbeğim vardı ama içime çekiyordum gidiyordu 🤣 şimdi çekiyorum gitmiyor ama karnım baya büyük duruyor normal mi bilmiyorum ya 🙈
AzizeGnaltay Kbrazcan normal kuzum bence bazılarının iç karnı geniş oluyor göbekleri 5. Ayda çıkıyor bazılarının benim mesala iç karnım dar olduğu için dokuz aya kadar ben gelmeden göneğim gelecek gibi 🙂 hayırlısıyla doğuma gitmek nasip olsunda her hali güzel ☺💕🙏🏻
deletedmom99 deletedmom507 buyuk ihtimal enfeksiyndr canmm cnku suaralar benmde oluyo bende 1 hafta sonra gidcm doktra soylicem benm dger gebelgmdede olmstu ondan biliyrm sende doktrna dans kucuk bi tahlil yapar en azndan icin rahatlar
Umrankement Seymavrl ben 14+7 hamileligim usengec geciyor benim 😁 birde 15 haftalikken ogrene biliyormusun doktor bana 1 ay sonra dedi 19 haftalikken filan
Seymavrl Umrankement Benim 12+5 de erkek dedi bu seer gidince tam 16 haftalık olacam o zaman tam belli olur dedi belli olur sen h3m 15 haftalıksın kendisi gizlemese çoktan belli olmuştur
Btl1816 11+5 iken bacaklarını kaldırmış gösteriyordu erkek bu dedi doktor biz de gördük şok olduk ama yine de yarın tekrar gitçez 12+5 olduk ama daha cinsiyeti belli olmayan anneler var anladığım kadarıyla 🤔
Kbrazcan Btl1816 ay kesin yaz banada canım aynı mı cinsiyetiniz doktor banada aynısını dedi ama yinede değişebilir demişti