Naz_izmir 16 haftaligim 13haftalikken erkek dedi bana ama kesin degil dedi erkege benzetmis haftaya gidicem kontrole kesin belli olur 😊
deletedmom99 deletedmom507 buyuk ihtimal enfeksiyndr canmm cnku suaralar benmde oluyo bende 1 hafta sonra gidcm doktra soylicem benm dger gebelgmdede olmstu ondan biliyrm sende doktrna dans kucuk bi tahlil yapar en azndan icin rahatlar
Sisi Seymavrl evet canim herkes memnun iyi bir dr ama. Bkalim genelde bu tahminler pek tutmayabiliyot o yizden. Kesinlesmesini bekliyorum
Seymavrl Fulyag baş ağrıları başladı mı peki senin benim geçmek bilmedi 1 hafta ama şimdi onu da atlattık
HaticeTygnTpc Bizde bugün 13+6 yız 😍😍 Salı günü kontrole gidicez çok heyecanlıyım cinsiyet tahmini yapacak yada görürse net olarak söylicek 😍😍😍 Gel salı geeel gel 🤗🤗🤗
Melahat38 deletedmom507 bende de aynısı oluyor ve çok korkuyorum. Cumartesi kontrolüm var druma sorcam inşallah bir problem yoktur 🙏
Melahat38 11+5 olduk bizde miniğimle cumartesi ikili test için randevum var inşallah aksilik çıkmadan güzel haberlerini alırım miniğimin. Cinsiyetinide öğreniriz belki
Mnkse Seymavrl merhaba benimde 13+3 bende daha cinsiyetini öğrenmedim önümüzdeki hafta inşallah birde bu hafta da başı ağrıyan var mı benim dün sabahtan beri geçmedi de
Seymavrl Mnkse Benim aşırı fazla resmen 3gğn geçmedi başımın agrısı 1 hafta sürdü toplasam şimdi çok şükür iyileştim hormonlardan dolayı oluyormuş doktorum normal dedi 🤗
Seymavrl Defnem_26 hayırlısı olsun Allah bir avazda kucağımıza almayı nasip eder inşallah yavrucakları
Seymavrl Meralecrin nasıl gördün gıı 😂bende gittiğimde bi çıkıntı var ama yanılma payım yüksek dedi bakalım. 😂😂12+3 de gittim 2 hafta sonra tam 4.ü ayımıza giriyoruz bakalım bende görecekmiyim pipisini 😅
MelikeKo Bizde 13+2 yiz cinsiyetimiz erkek 💙 net degil tabiki herkes gibi mayıs başında randevumuz var