PasaninAnnesi Seymavrl 14 haftalığız 12.haftada öğrendik cinsiyetimizi erkek 💙👼 doktor net konustu ama 16.haftamizda randevumuz var o zman tam netlesir kafamda da 😊
Seymavrl EstAr10 Bende 12+5 de gittim erkeğe benziyor gibi dedi bir dahakine gel kessin belli olur dedi bakalım artık
Seymavrl sydv Bende son gittiğimde artık bir insan görünümündeydi kafası büyüktü artık git gide birbirileriyle orantılı olacak
Fulyag Betus93 Göbek mi bebek mi belli değil 😄 Hergün eşime kontrol ettiriyorum sence ne göbeği diye o da hiç normal bulmuyor halimi 😄
Seymavrl Fulyag benimde kaşık ağrılarım çok fazlaydı şu n eser kalmadı bu aralar baş agrısı çok oluyor mide bulantıları da bitti gibi sanırsam ne zaman böyle desem hep geri geliyor 😂
Duygu538 Seymavrl bizde 13+2 yiz bir gün fark var 😍2li testi devlette yaptırdım ama cinsiyet için bir şey söylenmedi🤷♀️
deletedmom507 Kızlar idrarı mı yaparken sol Kasığım da çok ağrı batma oluyor normal mi sizin de böyle oluyor mu
Melahat38 deletedmom507 bende de aynısı oluyor ve çok korkuyorum. Cumartesi kontrolüm var druma sorcam inşallah bir problem yoktur 🙏
deletedmom99 Seymavrl cok ısrar ettim canmm gosterdide bebek bacak arasni ama doktorum bu haftalrda yanlma cok oluyo ben 16 haftya kadar soylmyrm dedi 1 haftamz kaldi cok sukur ogrenicez😍 heycan dorukta
Sisi Seymavrl evet canim herkes memnun iyi bir dr ama. Bkalim genelde bu tahminler pek tutmayabiliyot o yizden. Kesinlesmesini bekliyorum
Seymavrl Fulyag benimde aynı o şekilde hatta sol tarafım dahada yüksek sordum doktora o tarafa kendini koymuştur ondan orası daha şiştir dedi yani demekki artık karın belirginleşiyor
SultanYenihan 12+3 iolduk inş Cumartesi kontrolumuz var 2 li taramamız yapılack cinsiyet tahmini de yaparım dedı bekliyoruz 🤗
Seymavrl elifnurr benimkini 12+3 de söyledi erkek diye şu an 13+3üm 2 hafta sonra tekrar gidecem bakalım erkek mı gene biliyoruz ki yanılmalar olabiliyor