Fatmagnnc ِنُرِيَكَ bu şekilde yazılır Okunuşunu bir sorun isterseniz.Siz kuranda geçiyor diye bahsettiniz ben kuranda her geçenin manalı olmadığından söz ettim esilanın anlamı akşam üzeri demek yani sırf kuranda geçiyor diye koymanın bir anlamı yok ki? Ve okunuşu esiiila dır hanımefendi hocasınız heralde ısrarcı olduğunuza göre , insan bilmediği bi konuda nasıl bu kadar ısrarcı olur anlayamadım , çok ünlü bilinen bir aile dostu hocamızdan duydum bu ismin anlamı Budur kaldı ki okunurken uzatılarak okunur, kezbanda kuran da geçiyor ,kıyasladığınız ismim de Hatice’tül Kübra (efendimizin ilk eşi). Yani oldukça anlamlı 😉 büyük ulu yüce demek yani bir anlamı var sırf kuranda geçiyor diye konulmamış 😊 koymak isteyen elbette koyabilir kulağa hoş geliyor diye de konulabilir tercih meselesi benim cevabım sizeydi kuranda geçiyor ve çok anlamlı dediğiniz için ..