Fatmagnnc yooo ne alakası var okuduğumu gayet iyi anlıyorum anlamayan ve uzatan sizdiniz , niye gerilcem ki ben f☹️Duyduğumu söyledim siz ısrarla çürütmeye çalıştınız ama hala dediğimi anlamadan niye coştunuz anlamadım 😄hafız falan olmalısınız bence kuranda Kübra 3 yerde geçiyor ve maşallah okunuşunu biliyorsunuz😂😂 biz Arap değiliz haliyle telaffuz farkı olur günlük konuşma dilinde Muhammed Ahmet derken de aynı şekilde Araplar gibi söyleyemeyiz değil mi 😊 esila değil kuranda geçen esiiila imiş ve öyle okunurmuş bende bunu paylaştım yoksa seversiniz sevmezsiniz beni ilgilendirmez. İyi günler diliyorum size