Baharuras1321 Kızlar esila ismi nasıl sizce doğumuma 60 gün kaldı hala isim bulamadım hastane çıkışı süs fln isim yok diye yaptıramadım daha acil karar vermem lazım
A_ys6604 Baharuras1321 bence yağmur güzel değil esila da sradanlaşti sana farklı bir isim söyleyeyim bayılacaksin ZÜMREL
Eken Baharuras1321 Yağmur 💕benim adım da Yağmur bence çok güzel bir isim ♥️Çok sanşlıyım çok şükür güzel bir hayatım var Allahtan ne istediysem verdi çok şükür 🤲🏻
Minisimizin_annesi 16haftalık hamileyim. Cinsiyeti belli değil iken rüyamda gördüm Kızımı “Esilam“ die sevdim 🥰🥰 Kendiyle beraber adı da geldi 🥰
Baharuras1321 Minisimizin_annesi allah bağışlasın bende kararsız kaldım esila kuşağa hoş geliyor bence öyle değilmi
Minisimizin_annesi Baharuras1321 alıştık biz eşimde bende asla bebek demiyoruz Esila aşağı Esila yukarı ağıza çok güzel oturuyor bizce 🥰