belosunannesi36 drn5410 hastane çıkışları çok güzeldi bende 1 de gittim hiçbirşey bırakmamışlardı doğru düzgün 🤦♀️ 2 takım hastane çıkışı aldım galiba birçok modeli gelmişti ben pembelerden aldım ve kumaşıda çok hoş 🎈
drn5410 belosunannesi36 ay evet benimde geldi şimdi elime bayıldım bitane de yeşili vardı onuda da alsaydık keşke dedim 🤭 kumaşı güzelmiş ben kalın sandım kızım ağustosta nasıl giyecek diye korktum 🤭
drn5410 belosunannesi36 ay evet benimde geldi şimdi elime bayıldım bitane de yeşili vardı onuda da alsaydık keşke dedim 🤭 kumaşı güzelmiş ben kalın sandım kızım ağustosta nasıl giyecek diye korktum 🤭
drn5410 belosunannesi36 ay evet benimde geldi şimdi elime bayıldım bitane de yeşili vardı onuda da alsaydık keşke dedim 🤭 kumaşı güzelmiş ben kalın sandım kızım ağustosta nasıl giyecek diye korktum 🤭
Kkaya0153 belosunannesi36 Bende bilmiyorum ki hic kalmamıştı gittiğim yerlerde ama baya renk seçeneği varmış sanırım. 😊
Bus_ak18 Kkaya0153 bizim burda pembe ve mavi vardı cinsiyet tam belli olmadıgı için alamadım malesef çok güzelmiş güle güle kullanın 😍
Eceizmir Herkes güzel günlerde kullansın inşallah 🙏🏽 Bende bir keç bir şey aldım, alabildim daha doğrusu. Hem kalmamıştı, hem de kalanların paketlerini açmışlar, bakmışlar falan. Şu virüs döneminde güvenip de alamadım açık olanlarıda🙁