drn5410 belosunannesi36 ay evet benimde geldi şimdi elime bayıldım bitane de yeşili vardı onuda da alsaydık keşke dedim 🤭 kumaşı güzelmiş ben kalın sandım kızım ağustosta nasıl giyecek diye korktum 🤭
drn5410 belosunannesi36 ay evet benimde geldi şimdi elime bayıldım bitane de yeşili vardı onuda da alsaydık keşke dedim 🤭 kumaşı güzelmiş ben kalın sandım kızım ağustosta nasıl giyecek diye korktum 🤭
drn5410 belosunannesi36 ay evet benimde geldi şimdi elime bayıldım bitane de yeşili vardı onuda da alsaydık keşke dedim 🤭 kumaşı güzelmiş ben kalın sandım kızım ağustosta nasıl giyecek diye korktum 🤭
tugbaayaz Bus_ak18 bende gittim bu battaniyenin kremini 4 tane askılı çıtçıtlı body ve 3 lü çorap aldım babyneste yetişememişim asıl niyetimin arasında 1 inci sıradaydı ama olmadı aldıklarım çok güzel yerlerine bayıldım sende güzel günlerde giydir bebişine 😊
Svr Bende kızıma ilk defa alışveriş yapma imkanım oldu. Çok heyecanlandım çok güzeller 😍 5li hastane çıkışı 4 tane zıbın Pofidik patik 2 Li tayt şapka toka set
koseoglu-elif33 Bende kızıma 8 tane zıbın bir tane hastane çıkışı biberon emzik anne yanı minderi iki tane pijama bir kısa kollu tişört iki tane patik aldm
Ssss4848 Bus_ak18 bende gidecektim geceden cok ağrım oldu bugünü de öğlenden sonra hastanede geçirdim eve gelirken alayim dedim yorulduk almadım artık bi daha gelir o zmn alırım inş
GulcanYvz Bende öğlen 2.30 gibi gittim bişey kalmamıştır şansıma ne olursa gittim yine de baya şey aldım 🤭
Bus_ak18 GulcanYvz çokkk güzeller güle güle kullanın canım yastıktan aldım geri koydum çok sevimliydi😊