drn5410 hastane cıkısı kuması cok güzel ben aldım yumuşacık zaten lisanslı ürün ama çıtçıtlı bodyler için aynı şeyi söyleyemicem geçen sefer almıştım bimden o çıtçıtlı atletlerden yıkadım geçen gün hep tülerdi kumaşı cok kötü cıktı bide paketin içinden bi tanesi yırtık cıktı artık öyle evde gündelik giydiririm ama kumaşı cok kalitesiz bence fazla almayın ondan