Adelimm Ryhton ya canım bende selçuk beye gidiyorum ya muayenelerde sana çok konusuyormu nasıl diyim işte şunu yeme şunu yapma falan onun dışında bebeği falan bakıyor ama onun dışında hıc konusmuyor acaba tarzı mı bu 🙂
Ryhton Adelimm yani tarzi bu heralde sorduğum hiç bir şeyi cewapsiz birakmiyor zaten internette her türlü bilgiye ulaşabilidiğimiz için çokta sorun olmuyor açıkçasi kaçinci haftadasin sen
merveyeni İyi geceler bende Adanalıyım ve Adanada yasıyorum 6+2 günlük hamileyim 🙋🏼 Güzelyalı hastanesine gidiyorum uzun arastırmalar sonucunda içime en sinen hastane buydu 😊
Ozgeanne Ozgeozata ben de burak beye gidiyorum ayrıca devlette de Nesrin hanima arada gözüküyorum ama Adanada gideceğim yer yani detaylı ultrason için Medline da ablamin doğumunu yaptıran bir erkek hoca vardı ismini hatirlayamadim onu düşünüyorum bakalım 😊
Ozgeanne Ozgeozata 13 olduk bugün 😇 Hayır canim calismiyorum koca parası yiyorum 😂😂şaka bi yana gönül isterdi tabii çalışmak da nasip olmadı 😊
Ozgeozata Ozgeanne 😂 😂 MaşaAllah canm rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 😍🙏🏻 Detaylı ultrason Mars’a kadın Doğumda yaptırmıştım ben ücretsiz
Ozgeanne Ozgeozata sen kaç haftaliksin 😊 amin inşallah hepimiz sağlıkla alalım 😇 peki baya önceden mi randevu almak gerekiyor yoksa her zaman randevu bulabilir miyiz 😊
Ozgeozata Ozgeanne ben 37 olacak perşembe günü 👼🏻 Yok canm randevunu al şimdiden sıra almak biraz sıkıntılı oluyor erken davranırsan iyi olur
Aysee Kızlar metro hastanesine giden kimse yok mu ya 🤔 ben Ankara dan gelicem Doğum için Ferhat Erol u çok önerdiler ona gidicem ama bilen duyan var mı
canseda01 Aysee ben metroda şule gül aydın a gidiyorum ama Doğum iznine ayrılacakmış . Değiştirecem mecbur fakat Ferhat hocayı arkadaşlarımdan duydum herkes çok memnun
Ozgeanne Ozgeozata ay maşallah Allahım hayırlı doğumlardan versin 😇 biz daha yolun yarısına gelemedik 😂 sanırım detaylı ultrason 5. Ayda yapılıyor yani yanlış da biliyor olabilirim .