Bende adanadayim kızlar 36. Haftamdayım güzelyali hastanesi selçuk gürbüze gidiyorum ... aşiri derecede memnunum.. her ihtiyacim olduğunda bir telefon uzağimda ... normalde siirte yaşiyorum önemli kontroller ve doğum için geldim.. şu an fena halde üşütmüşüm ... hergün kusuyorum sağolsun selçuk bey her aradiğimda ulaşiyorum...
Sizler kaç haftaliksiniz ? Doğuma az kalanlar kimler