Rumis Kızlar bende saç bandı şapka seti vardı iki tane ondan, bebek yapbozu, ilk kitabım aldım hastane çıkışınin önlüğü soluktu onu da begenseydim alırdım adam da açmayın Allah açmayın bakmadan nasıl alıyım ya deli mi ne
Belmaaa Gulce1 ben direkt çarşafını serip onda yatırırım diye düşünüyorum ama zamanla bakıcam artık. Tecrübesizlik de çok kötü. Bizim burası çok sıcak bebek her şeyde yanacak gibi geliyor herkes de üşür diyor 🤷♀️
Sermhiante Belmaaa benim ki ağustos sonu gibi doğacak o yüzden hep bana uzun kollu al zıbınlaro dediler ama napsam bilemedim ilk zaman üşürmüş
Esraminnak Belmaaa çok iyi yapmışsın valla. Aman allahım can sağlıgı versin. Hem hefes ediyoruz hem de ihtiyaç ne yapalım 😁🙈😬 eşime sabah dediydim 100 lira dan fazla harcamam die. Gelince yazdım. Şaşırmadım ki dio 😬😬😬babası diince havaya giriyo 🤭🤭🙈
Belmaaa Esraminnak 😀😀 benimki uyuyor daha kalkınca görecek zaten bir şey demez de ben kendim diyorum hep çok aldım şöyle böyle. Sağlıkla gelsinler inşallah.
vrndozlem Belmaaa aynen canım zaten kaç kere giyecek hemen büyüyorlar☺️ Pembesini bulamadım ona üzüldüm neyse kırmızıda güzel:)
Wonderanne Benim de sağolsun eşimin ailesi aldı az önce aradilar babynesti almışlar galiba figürlü yastık aldılar zıbın aldılar daha önce reflü yatağı banyo setini almışlardı 🤗
_2prensesannesi_ Bende esime babynest aldirdim anne yani beşiğin icine koyarim diye sonunda bimden birşey yakalayabildik 😂
Belmaaa _2prensesannesi_ ben de almayacaktım baktım herkes alıyor ay alayım 50 lira dedim 🙈 beşiğimiz oval ve biraz çukur içine tam olacak bence hem salonda filan da yatar içinde ne bileyim az çok hepsi kullanılır
vrndozlem Babynest ve reflü yatağı okadar aklımda kaldıki ama bi türlüde diger ihtiyaçlardan nasip olmadı bende şöyle bi çözüm düşündüm kayınbabam mobilya sektöründe böyle yatak içi süngeer yapan tanıdıkları var reflü yatağının resmini yolladım o şekilde kestirip sürgerini yaptırsam yine işimi görür mü sizce😊
Pnrr06 vrndozlem reflu yatağı farklı bir şey biraz eğimli bence dediğinizi reflu yatağı niyetine kullanacaksan olmaz ama beşik icin de yatak olarak ise olur
_2prensesannesi_ Belmaaa aynen benimde beşiğin icine tam olur diye aldim kullanışlı bence hayirli olsun sizede 😊
Urazakininannesi https://imgyukle.com/i/rFDJzN buda bizden olsun💙😍 en çokta şu figürlü yastığı beğendim 🙏🏼
Belmaaa Urazakininannesi hayırlı olsun ❤️ Figürlü yastığı kapamadım 😂😂 çorapları da hiç göremedim kıza sordum o da baktı bulamadı🤷♀️
Urazakininannesi Belmaaa teşekkür ederim canım 💐 en çok figürlü yastğı istemiştim bu da bir tane kalmış. Ne ara girip aldılar hiç anlamadım erken de gitmeye çalıştım. Hatta günler önceden anımsatıcılar, geceden de kalkabilmek için alarm üstüne alarm kurdum 😂😂 kısmet🤷🏻♀️ En güzelleri sizin olsun inşallah 🥰💐