Kızlar bu arada babynesti zor olsa da şans eseri aldım , önümde sabah 4-5 kişi vardı ve içeride görünen sadece bi mavi bi pembeydi . İlk giren kadın ne kadar pembe ürün varsa saniyeler içinde topladı. Bende boynumu büküp kasaya yöneldim. Sonra bi baktım bırakıp mavisini almış. Koşup pembeyi aldım. Alırken kadın bana kötü kötü baktı , sanırım bıraktığına pişman oldu. Aslında alırım diyerek gitmedim dandiktir kesin diye düşündüm ama görünce çok beğendim. Gerçekten güzelmiş. Umarım yetişip alabilen olmuştur ☺️🙏🏻