vrndozlem Belmaaa eğer istediğim gibi olmazsada artık alırım dediğin gibi uyguna satan yerler yine var ben bu tarz şeyleri 2.el bebek sitelerinede bakıyorum bazen hiç kullanılmamış uygun fiyata satıyorlar bazende 1-2 defa kullanılmış oluyor ve çok uama çok uyguna denk geliyor beşiğinide o şekilde aldım temiz kullanılmış olanlardan uyguna geldi😊 en son çare bakarım yine doğumuma 2,5 ay var belki yine gelir bime😁
Urazakininannesi Belmaaa teşekkür ederim canım 💐 en çok figürlü yastğı istemiştim bu da bir tane kalmış. Ne ara girip aldılar hiç anlamadım erken de gitmeye çalıştım. Hatta günler önceden anımsatıcılar, geceden de kalkabilmek için alarm üstüne alarm kurdum 😂😂 kısmet🤷🏻♀️ En güzelleri sizin olsun inşallah 🥰💐
Nilgunn38 vrndozlem hangi sayfalardan bakiyosunuz 2. El ürunlere bende oralara bakmak istiyorum öncelikle
Yasemn1 Gulsevin evet denemeyin artk sakıncalı imiş bende o yüzden sadece elektrik akımı var mı diye baktm doğumdan sonra görcez artk çekim gücünü
Aysenurcatikkaya Gulsevin ben çok erken saatte gittim alabilmek için girdiğim hiç bir bimde yoktu gelmedi dediler yalan mı artık bilemiyorum belki kendileri saklamıştır diyorlar 🤷🏼♀️
Buketcaliskan35 Belmaaa insan birazda gaza geliyor çok talep olunca 😍 güle güle kullanın annesi sağlıkla :)
Urazakininannesi Kızlar babynest gözüme çoook küçük göründü sizce de öyle değil mi ? Ben küçük geldiği için almadım🤷🏻♀️
Asn Urazakininannesi bnaa da öyle geldi bi de ipleri dısarda gördüm bikaç yerde ama pakette diye öyle görünüyor güzel dediler ben almadım
_2prensesannesi_ Belmaaa aynen benimde beşiğin icine tam olur diye aldim kullanışlı bence hayirli olsun sizede 😊
Urazakininannesi Asn bana da küçük geldi gözüme diye almadım 🤷🏻♀️ Kısmet değilmiş ne yapalım alanlar güle güle kullansın sağlıkla büyütsünler bebişlerini 🙏🏼🥰
Esea Kızlar göğüs pompası aldım kullanışlı geldi . Babynest te güzel geldi ben sepet beşiğin içine koymak için aldım . Daha onceden A101 den de reflü yatağı almıştım ama onu da mutlaka bi carsaf ile kaplayıp bebeğimi öyle yarışmayı düşünüyorum . Biberon sıcaklık koruyucu bi kap aldım güzele benziyo .5 li takım aldım 2 tane ilk zamanlar lazım olur diye .
acagla Bende reflü yatağı, slikon önlük, askı, diş kaşıyıcı, ağız mendili aldım. Hastane çıkışlarını beğenmedim. Aşırı küçük geldi gözüme.
vrndozlem acagla zaten ilk doğduğunda 0-1 ay kullanabiliyorlar canım yenidoğanlar o şekilde bedenleri 0-3 olunca daha büyük oluyor