2612 bende tam aynısını yaşadım ilk gittiğmizde eşimle bize çok donuk geldi ikinciye şans vericem dedim 🤭daha neşeli ve ilgili davrandı ve benim tüp bebek olduğu için ayriyetten devlette riskli gebeliğe gidiyorum bunuda kendisi biliyon bu yüzden hiç bi zaman bana şu tarihte muaneye gel die mecbur bırakmadı yani ilgili ve anlayışlı hatta tahlillerime bile oraya gore baktı tavsiye ederim ben 29+6 oldum bu korona sebebiyle gidemedim kendini iyi hissediyosan gelme demisti ama dedigim gibi ben devlete mecburen gittigimi bildigi icin simdi randevum 29unda bakalim heyacanla bekliyor oluşumu görmek için 🤗🥰