Tugce321 evet adatpta yaptirdim
Inan hatirlamiyorum cunku bir kac islemin ucretini bir odedim ama 70tl ve 100tl arasi birsey
Sanıyorum doktoruna baglı benim doktorum Reyhan Hanım, 3 gün öncesinden şekeri kesmelisin dedi hic sekerli tuketmedim. Ac karnina gidiyorsun
Aclik sekerine bakiyorlar sonra suyu iciyorsun
1 saat snra tekrar bakıyorlar
Sonra 3.ye tekrar bakıyorlar
Yani yaklasık 2 saatin hastanede geciyor ben arabada bekledim ama istersen eve gidrr beklersin yani
Cok hareket etme dedi bana oyuzden arabada bekkledim
Kucuk pet sisede su almani istiyorlar ona