GldnBysl mesajlarıma cevap verdi derken şahsi numarasini siz mi istediniz ben de Reyhan hanıma gidiyorum ama iletişim halinde değildik açıkçası , artık 37. Haftamdaym Reyhan hanım çok ilgili evet insanı rahatlatiyor son ülke gündeminden snra biraz daha durgun görüyorum sadece kendini