Ben Adatıp Filiz Hanıma gidiyorum,alakasından memnunum bi önceki hamileliğimde ve kürtajımda da ona gittim Sakaryada tecrübesine güvendiğim bi dr kesinlikle,insanın içini rahatlatan konuşmaları oluyor,ayrıca telefonlada ne zaman soru sorsam cvp verir ya da ses kaydı yollar,çok yoğun olduğu için evet randevular biraz kısa sürebiliyor ama tecrübesiyle her şeyi net söylüyor