ozlemcokozlem ama buradanda düzelteyim yine ki yanlıs anlasılma olmasın diğer kişilere karşıda, şöyle ki tepki verdiğim arkadaşla tanısıyoruz sürekli böyle okuduğu şeyleri anlamamakta ısrar edıyor ve hep açıklama yapmak zorunda kalıyoruz öyle tatlı minnoş bi arkadaşımız yazdığımız yorumlarıda düzeltme hakkına sahip değiliz biliyorsunuz emojiler çokça saçma oldu ki düzeltemedim tekrar düzeltiyorum kırdıysam afola arkadaşına Rabbimden rahmet evladına sağlıklı ömürler diliyorum 🙏