Mom9272 ozlemcokozlem ama buradanda düzelteyim yine ki yanlıs anlasılma olmasın diğer kişilere karşıda, şöyle ki tepki verdiğim arkadaşla tanısıyoruz sürekli böyle okuduğu şeyleri anlamamakta ısrar edıyor ve hep açıklama yapmak zorunda kalıyoruz öyle tatlı minnoş bi arkadaşımız yazdığımız yorumlarıda düzeltme hakkına sahip değiliz biliyorsunuz emojiler çokça saçma oldu ki düzeltemedim tekrar düzeltiyorum kırdıysam afola arkadaşına Rabbimden rahmet evladına sağlıklı ömürler diliyorum 🙏
Deletedmom021 ozlemcokozlem kıyamam ya🥰insallah rabbim onun yüzünü hep güldürür sabahtan beri çok kötüyüm 😭 Allah sabır versin sizlere bebekte çok güzel maşallah 🌼🌼iyi günler 🙋
duygusm ozlemcokozlem Canım ya maşallah 🧿🥺 Yüzü ömrü boyunca gülsün inşallah, annesi onun için çok direndi, annesi de onun güzel haberlerini alsın 🌸 dualarımız onlarla 🙏🏻
duygusm ozlemcokozlem Canım ya maşallah 🧿🥺 Yüzü ömrü boyunca gülsün inşallah, annesi onun için çok direndi, annesi de onun güzel haberlerini alsın 🌸 dualarımız onlarla 🙏🏻
Gaydin ozlemcokozlem tekrar tekrar başınız sağolsun.hic tanımadım ama her gece aklımdan geçirip kızına şans,baht,sağlık,uzun ömürler dilerim. Bebeğin iyi olmasına çok sevindim.sevgiler..
Ozge3747 Demet’i çok severdim, buradan tanışmıştık. Aklıma geldikçe o kadar üzülüyorum ki, umarım Alessia’nın güzel bir hayatı olur annesi onun için çok mücadele verdi. Mekanı cennet olsun…