Yenianne_ benim açlık şekerim hep çok iyiydi-85 civarı. Hba1c de 4.8di, ideal. Ama hem kadın doğum doktorum hem de gittiğim endokrin uzmanı yaptırmamın bir sakıncası olmadığını söyledi. Hatta iyi ki yaptırmışım, içim rahat etti çünkü bebeğim biraz iri ve bu testi yaptırmasaydım acaba gebelik şekeri var da o yüzden mi bebeğim iri diye kuruntu yapacaktım. 50lik içtim bu arada. Sadece şekerin bu kadar keskin olup acı gibi geleceğini bilmiyordum :) aşırı şekerli çözelti.