Bu konu çok tartışmalı bende kendi tecrübelerimi aktarayım. Şeker konusunda kimse kendini başkasıyla kıyaslayarak veya ben sağlıklı yiyorum, tatlı yemiyorum zaten diyerek karar vermemeli. Bu konu bizim beslenmemizden çok daha fazlasına dayanıyor. Ben günde 3 öğün tatlı yiyorum, 34.haftamda 17 kilo aldım %100 şekerim çıkacağından emindim ama yükleme yaptırdım ve sınırdan çok uzakta düşük bir değer çıktı. Doktorum genetik faktörlerin etkili olduğunu ve bu testin 2 dilim baklavadaki şekere eş değer olduğunu söyledi. Şeker bebek için aşırı riskli ve bu kararı verirken ne buradaki yorumları ne çevre yorumları dinlemeden sadece doktorunuza güvenmelisiniz.