Yenianne_ doktorunuz yaptırmayı uygun bulursa muhakkak yaptırın, gebelik şekeri ciddiye alınması gereken bir durum. bir anda o kadar şekerin vücuda girmesi zarar diyenler var ama eğer fark edilmezse bebeğiniz ve siz daha büyük risk altında olacaksınız. iri bebek olması belki de en küçük problemlerden biri bile olabiliyor, gelişimde bozukluklar, bebekte hipoglisemide yeterli beslenememe gibi pek çok sıkıntı oluşuyor, gebelik şekerini bilmediği için erken doğumda bebeğini kaybeden anneler var maalesef. o yüzden ihmal etmeyin