Anonimmama Zemine11 canım bende instagramdan Ruka tasarımdan yaptırıyorum. https://imgyukle.com/i/rtbzk1 İsmi bulut olarak 💕
Zemine11 vrndozlem sayfa ya baktım cnm çok beğendim bi de bişey sorcam kaç günde teslim aldın siparişten sonra benim 1 ay on kaldı doğum a da
vrndozlem Zemine11 ben daha teslim almadım canım bugün verdim siparişi hemen tamamladı bayan sen yinede konuş ilk önce aciliyetini belirt ki hemen yollasınlar😊
Zemine11 vrndozlem bende çok beğendim oraya yaptırcam yarında ben sipariş vereyim çok teşekkür ederim
vrndozlem Zemine11 aynen canım bende açıkcası bir takıma 200 vermek istemedim maksat hatıra kalması için yaptırıyorum bu fiyat kaçmaz😊 hayırlı olsun şimdiden 🙏☺️
Zeynep_441 Zemine11 Instagram’da zeynocanakış sayfasına yaptırdım https://imgyukle.com/i/rt6Pyb https://imgyukle.com/i/rt4A6S Malı %100 pamuk nakışlarıda özenle yapılmış.çok memnun kaldım❤️🙆
Zemine11 vrndozlem sağol cnm bende senin gibi düşünüyorum alınmadı gereken bir çok şey var onları tamamlarız tutumlu olmak iyidir çok sağol bit avazda doğur inş😃😘
vrndozlem Zemine11 ha birde sayfada olmayan çok model var mesaj attığınızda diğer modelleride gönderir ben o şekilde seçtim karar verdim
Zeynep_441 Zemine11 Şapka eldiven tulum 65 TL Yastık ve nohut battaniye 65+60 =190 TL di.nakış olarak hem güzel hemde uygun yapan yeri araştırdıktan sonra en uygun burası geldi yaptırdım
Zemine11 vrndozlem çok teşekkür ederim görmeden sevmek denir ya vAllahi resmen öyle oldum kalbinden öpüyorum
Varol1811 Zemine11 betüsün hediyelikleri diye instagram da Bi sayfa var ben beğenerek takip ediyorum Bi bakın derim 🥰
vrndozlem Zemine11 bende ne güzel duygular böyle allah işinizi rast getirsin sizinde bu arada yarın kargoya verecekmiş bayan benim ürünü yani 1 günde bitirip kargoya veriyor sorun olmazsa😊🙏
Zemine11 vrndozlem çok sağol yarında ben iletişime geçeyim instagram kullanmıyorum ben sosyal medya kullanmayı sevmiyorum o yüzden yarın iletişime geçeyim bir An önce sipariş vereyim de gelsin inş Rabbim güzel gönlüne göre versin
vrndozlem Zemine11 ne emek rica ederim herşey masraf olunca bu dönemde insan uygununu araştırıyor☺️ Sizin kesenizede faydam olursa çok sevinirim🥰 allah sizinde kalbinize göre versin🙏
Tugce1408 Zemine11 bende uniquen yaptirdim ikiz bebeklerime 180den 130 a dustu cok begendim yerini zamaninda da [geldi]