Esra-mete16 sizin bebek de bizimki gibi önfen gidiyor sanırım. Doktor bana kilosu fazla olursa normal doğum için riske atamayız, doğurman çok zor olur dedi. Sezeryan yaparız dedi. Ben de şu anda 38+5 oldum. Ve sancı nişan hiçbir şey yok. Sezeryan olucaz bu gidişle.