Prenseslerimmm Benimde 39.1 doldurduk karnım belim çok agriyo özellıkle geceleri oluyo bu ağrılar gündüz bisey yok perşembe günü hastaneye gitmiştim ntsde sanci cıktı çatı muayeneside açılma yok yatis verdiler kabul etmedim imza atim çıktım allah hepimizin yardımcısı olsun inşallah
F_NUR_K-S saree Ya onu araştırıyorum öncesinde hiç sancı çekmeden 1-2 gün içinde doğum oluyor mu 37+4 üm bi kaç saat önce sancıyla uyandım ama sadece karnımdaydı doğum sancısı belden diyorlar, zaten geçti şimdi de psikolojik olarak karnım düşmüş gibi geliyor
saree F_NUR_K-S Evet ben öncesinde hiç sancı çekmedim aynı gün hem nişan hem sancı geldi gecesine hastaneye yatısım yapıldı 5 cm acıkla. Benim belden girdi ama kimisinin kasıktan giriyomus sancı
ebclm tugcebyl kesinlikle katılıyorum erken gelir derlerdi ama ses yok :) bizim kızçeler nazlı olacaklar sanırım😊
ebclm tugcebyl kesinlikle katılıyorum erken gelir derlerdi ama ses yok :) bizim kızçeler nazlı olacaklar sanırım😊