TgbaaK POYRAZIN_ANNESI35 hahahahah 😂😂😂olsun böyle babaya can kurban canım 😂😂tabi önemli olan bebek doğduktan sonrası 😂
prensprensesannesi__ Ayazsimay bende aynı durumdayım canım 20 haftalık oldık hala gostermedı kendini 🧐
Ayazsimay prensprensesannesi__ ay napacz ya biri kiz dedi kesn biri erkek ama emin degilim dedi bende kiz kıyafeti aldm icimden gecende kiz diye
glsnchll TgbaaK çok ufaktan başladık. Birkaç tane tulum sipariş verdim indirimde diye ve bebek kamerası aldık yine indirimdeydi.bebek arabası arastırıyorum ama henüz emin değilim. Siz aldınızmı bişeyler?
Rumit Nisa_nurr Gzd111 ben de daha bişey almadım. Bakıp bakıp duruyorum. 🌺 19+4 deyiz. Hareketlerini hissediyor musunuz. Ben hala hissedemedim.
Rumit TgbaaK benim de ekim başı gözüküyor inşaallah. 19 haftalık olduk. Oğlum olacak. Ama hala hareketlerini hissedememiş olmanın verdiği endişe var. 😒 burda erken hissedenleri okuyunca. 5 ay ben kendimi hamile gibi hissetmiyorum pek. Öncesinde bulantılar halsizlik fazlaydı. İnşaallah sağlıkla alırız bebeklerimizi kucağımıza 🌺🤲🏽
TgbaaK Rumit Rumit canım hiç endişe etme bu haftalar tam hissedebileceğin haftalar. Ki öyle büyük olmadığı için zaten hareketleri de öyle şiddetli olmaz. Arada karnını aç izle konuş bakalım o zaman göreceksin hareketlerini 😍 sanki hıçkırık tutmuş gibi oluyor 🙈
Mutlu_hamis Rumit 17 haftayız bende hissedemedim daha üstelik bide önden gidiyor hep ultasonda önde çıkıyor merak ediyorum artık
TgbaaK Blackpink oh ne güzel ikinci anne olmanın avantajları bunlar hep🙈bizim ilk olunca mecbur herşey alıcaz😍
Mmutluluk8 19+0 bugün 🥰 nazal burun aspiratörü,saç fırçası tarağı,tırnak makası seti vs.Bu tarz ufak tefek şeyleri almaya başladım bakalım 🍀
TgbaaK Mmutluluk8 sizler alınca ben almışım gibi mutlu oluyorum 🙈iyi bir liste yapmak şart oldu bana 😂
Mmutluluk8 TgbaaK Bizde öyle bi dolu video filan izleyip gerçekten ne ihtiyaç varsa hepsini yazdık.Aldıklarımızı ya da hediye gelecekleri tikliyoruz 🥰En mantıklısı sanırım öyle.Böylece gereksiz harcama yapmış olmayız 😍
Busrayildiz41 Baby_2020 yaaa bende 15.haftaya kadar %70 kız dendi sonra erkek dediler şimdi 18+1’deyiz 4hazirana da detaylı ultrason randevum var orda netleşir diyor herkes bende onu beklemeden kıyafet alışverişi yapmıyim dedim acelem yok zaten☺️
TgbaaK Mmutluluk8 kesinlikle haklısın 😍bebek arabası ve bebik aldınız mı yada hangi marka alacaksınız ?