TgbaaK nil_sugra nil_sugra rabbim sağlıcakla kucağına versin inşallah canım benim. Hepimiz hayırlı bi şekild evlatlarımıza kavuşalım 🙏🏻❤️
Esraaa02 TgbaaK aynen canım benim çok zor geçti ama artık ölüyorum dedim ama neyseki düzenliyoruz yavaş yavaş🤗
Ayazsimay TgbaaK daha göstermiyor tam ya kiz diyorlar ama 20 haftalik oldukkk 😭bitane oglum var ikisine duzgun bi oda ayarlicam oglum icin kucuk besik bi dolap bi sofnyer almstm beyaz bi cinsiyet bslli olsa guzel biseler yapacam 😕
prensprensesannesi__ Ayazsimay bende aynı durumdayım canım 20 haftalık oldık hala gostermedı kendini 🧐
Aysana Bende 19 haftalığım bu hafta detaylıya gidicem ondan sonra artık bişeyler almaya başlarız. Bebek arabası, beşik falan önce büyük şeyleri kafamda belirleyim de kıyafet almak bana kolay geliyo
TgbaaK [bilinmeyen] benim de zor geçti canım baya bulantılarım falan vardı eşim yanım da yoktu tektim arkadaş baktı bana ama yine de zordu yemeden içmeden kesilmiştim şimdi şükrediyorum hayatımın balayı kısmındayım diye 😂
TgbaaK [bilinmeyen] büyükler aradan çıkınca gerisi kolay oluyor ya zaten öyle çok bişey almaya gerek yok kıyafet olarak hemen büyüyorlar 🙈bebek arabası ve beşik ne alıcaksın canım
Aysana TgbaaK beşiği büyük boy sepet beşik ya da ahşap beşik düşünüyorum. Sonrada inşallah oda yaparız. Bebek arabasında kafam çok karışık. Travel sistemler çok hoş onların 25 kg modellerini gördüm geçen sanki onlara bi bakıcam. Sen neler düşünüyorsun :)
TgbaaK [bilinmeyen] allahım bağışlasın 💕 sen en iyisini bilirsin annesi , ben oda yapmıcam tayinciyiz çünkü gerek duymuyorum zaten 1 yaşı olana kadar odaya ihtiyacı yok bence ☺️Gittiğim yerde güzel bi şekilde yapmayı düşünüyorum bende
POYRAZIN_ANNESI35 TgbaaK 18*4 üm Ekim’de olacak doğumum. Sadece beşik almak istemiştim. Babası beşiği mama sandalyesi puseti ilk adım arkadaşını ve bisikletini almış 😂😂
TgbaaK Aysana ben kraft yada chicco nun anne yanı beşikleri var ondan düşünüyorum çünkü ahşap yada diğer türlü alırsam hem çok yer kaplar hem de benim istedikleriyle diğerlerinin işlevi aynı. Benim istediğim katlanabilir en azından yolculuk zamanı falan katlayıp kullanabiliyorsun☺️ Araba olarak ta kesinlikle travel düşünmüyorum zaten kendi ağırlığı var bide bebek içinde olunca vay halime😂😂😂kimse de tavsiye etmiyor . Pierre cardin yeho modeli yada maclaren düşünüyorum ☺️
POYRAZIN_ANNESI35 TgbaaK e bebekten aldı canım baby plus. Beşiğin dönencesini açıyor içine oyuncak bebek koyup sallıyor bide bana sesleniyor oğlum ağlıyor gel de emzir diye 😂😂😂😂
POYRAZIN_ANNESI35 TgbaaK e bebekten aldı canım baby plus. Beşiğin dönencesini açıyor içine oyuncak bebek koyup sallıyor bide bana sesleniyor oğlum ağlıyor gel de emzir diye 😂😂😂😂
POYRAZIN_ANNESI35 TgbaaK e bebekten aldı canım baby plus. Beşiğin dönencesini açıyor içine oyuncak bebek koyup sallıyor bide bana sesleniyor oğlum ağlıyor gel de emzir diye 😂😂😂😂
Mervenur_kcbs TgbaaK kızlar inşallah bende Ekim ayında paşamı kucağıma alıcağını beşiğimiz yolda geliyor e bebekten aldım indirimde hala indirim olabilir yeni aldım hastane çıkışı zıbınımız var baybnest setimiz var n 11 den sipariş verdim daha uygun oluyor 🌸
TgbaaK Mervenur_kcbs ben henüz alışveriş yapmadım tabi babanne anane yaptı baya bişeyler ama su virüs biraz daha geçsin gidip kendim görüp alacağım zaten kafam da büyük alacaklarım belli 😍hayırlısı ile gelsin evlatlarımız inşallah ☺️
TgbaaK POYRAZIN_ANNESI35 hahahahah 😂😂😂olsun böyle babaya can kurban canım 😂😂tabi önemli olan bebek doğduktan sonrası 😂