TgbaaK Mmutluluk8 kesinlikle haklısın 😍bebek arabası ve bebik aldınız mı yada hangi marka alacaksınız ?
Mmutluluk8 TgbaaK Yok bebek srabasını araştırmadık henüz.Onu gidip bakmak lazım sanırım,emniyetli ve sağlam mı diye.Bebek odası konusunda da montessori düşünüyoruz.Ama 6ay çardak beşik.Sonrasında odasına alıştırma çabalarına girişiriz inşallah 🥰
Ayazsimay prensprensesannesi__ ay napacz ya biri kiz dedi kesn biri erkek ama emin degilim dedi bende kiz kıyafeti aldm icimden gecende kiz diye
glsnchll TgbaaK çok ufaktan başladık. Birkaç tane tulum sipariş verdim indirimde diye ve bebek kamerası aldık yine indirimdeydi.bebek arabası arastırıyorum ama henüz emin değilim. Siz aldınızmı bişeyler?
TgbaaK glsnchll bende senin gibi ufak şeyler aldım. Bebek kamerası alıcam ama eşimin istediği bi kamera var işteyken falan telefondan bağlanıp bebeği izleyebiliyorsun onu düşünüyoruz. Sizin de bu dediğim model mi acaba ?
TgbaaK Mmutluluk8 ben henüz hiç bişey almadım. Bebek arabası ya maclaren yada pierre cardin yeho model alıcam. Beşik olarak ta tayinci olduğumuz için ya Kraft yada chicco anne yanı beşiğini düşünüyorum
Zeynepli1234 Sozipek 21 olduk bizde kızımla doktorum banada Eylül sonu Ekim başı dedi sizinki mi yanlış benimki mi 🤨
Sozipek Zeynepli1234 merhaba benim ilk doğumum sezaryen olmuştu normalde 8 ekim gözüküyor ama son bi hafta olmadan olur doğum bi anormallik yok yani☺️
glsnchll TgbaaK xiaomi marka bizim baya öneriliyordu çözünürlük çok iyi ve telefona uygulama yükleyip izliyorsun heryerden.