TgbaaK Firfir90 😂😂😂😂 ah biz anneler hevesimiz yüzünden herşeyi alasımız geliyor 🙈benimde bulantılarım 14 cü haftada bitti ama mahvolmuştum . 3 kilo aldım benim için çok iyi hamile kalmadan önce kilom yoktu çünkü 😍
Firfir90 TgbaaK Ben 61.5 la hamile kaldım suan 58,5 bulantım bitti denebilir ama iştah yok hala normalde deli gibi istahlı biri olarak bu durum beni sinir etmeye başladı. Şu yemek olsa da yesem diyemiyorum daha 🤦🏻♀️ Erik dışında🙊
TgbaaK 150403 amin inşallah bütün yavrular sağlıcakla gelsin 🙏🏻Bende yapmadım canım ama bebek arabası ve anne yanı beşik bakıyorum araştırıyorum suan için
150403 TgbaaK bende dün bir zıbın iki alt pijama külah ve çorap aldım Rabbim sağlıkla giydirymeyi nasip etsin herkese inşallah,💞
nil_sugra TgbaaK sonunda zamanıma uygun bir post buldum🥰 pazartesi detaylı ultrasonumuz var. Cinsiyeti de bilmiyoruz hala 😬 hiç bir şey almadım henüz
TgbaaK nil_sugra sende tecrübelisin galiba ikinci gebelik mi ? Fotoğraftan yola çıkarak soruyorum canım ☺️ Ben detaylı girmedim düşünmüyorum da açıkçası ama bakalım suan için öyle düşünüyorum
Firfir90 Ben 61.5 la hamile kaldım suan 58,5 bulantım bitti denebilir ama iştah yok hala normalde deli gibi istahlı biri olarak bu durum beni sinir etmeye başladı. Şu yemek olsa da yesem diyemiyorum daha 🤦🏻♀️ Erik dışında🙊
TgbaaK Firfir90 Firfir90 iştah herkesin farklı zaman da açılıyor ya ben ilk zamanlar hep ekşi istiyordum yani canım ekşi dışında bişey istemiyordu ve yedimde bol bol 🙈 özellikle 14 cü haftaya girdiğimde artık açlıktan uykumdan uyanıyodum o derece acıkıyordum şimdi hamdolsun yiyorum kilo sıkıntım yok ayarı kaçırıyorum 🙈47 ile kaldım Suan 50 olmuşum ☺️
TgbaaK Mom3535 MaşaAllah ne güzel bilinçli ve tecrübelisiniz ❤️Sağlıklı olsunlar da normal sezeryan hiç farketmez ☺️
nil_sugra TgbaaK evet benim de ikinci gebelik. Ben sadece 6 haftalıkken gittim doktora kalp atışını duymak için bir daha da gitmedim. Ama Allah nasip ederse detaylı gireceğim bu hafta. Çünkü ilk gebeliğim riskliydi ve erken doğumdu.
Azemiram Bende 17+3 bi kaç parça giysi tek aldım şuan duruyorum biraz zaman geçsin öyle almayı düşünüyorum nasip bakalım ❤️
Bsrnb Bizde 18+5 olduk oğlumla 👶 daha bişey almadım açıkçası gidip görerek almak istiyorum durumlar göre artık bakacağız 😌 babanesi ufak tefek bişeyler almaya başladı sağolsun 6 7 aydan sonra başlarım heralde zaten alacaklarımız belli hemen hemen.
TgbaaK Bsrnb bende biraz zaman geçsin gidip bakarak almak istiyorum canım. İnsan hevesleniyor herşeye görüp alası geliyor inşallah hayırlısı ile şu zamanlar geçer de gönül rahatlığı ile alırız herşey 😍
TgbaaK nil_sugra nil_sugra rabbim sağlıcakla kucağına versin inşallah canım benim. Hepimiz hayırlı bi şekild evlatlarımıza kavuşalım 🙏🏻❤️
Esraaa02 TgbaaK aynen canım benim çok zor geçti ama artık ölüyorum dedim ama neyseki düzenliyoruz yavaş yavaş🤗