OzgeSelcuk Asyasaim cuma günü doktora gideceğim buyuk ihtimal o zaman söyler ama uygulamaya göre 27 haziran görünüyor. Sizin peki??
Asyasaim OzgeSelcuk benimde uygulamaya göre 26 haziran kırk hafta oluyor bende perşembe günü gidicem doktora
OzgeSelcuk Asyasaim söyler misiniz peki hangi tarihi verdiğini. Bir de normal mi sezaryen mi sizinki. Benım normal görünüyor
Kubrabalik 40 haftaya gore 98 gun kizima kavusmaya ama ilk kızım gibi erken doğmaz inşallah 36+2 de kucağıma almıştım