OzgeSelcuk Asyasaim söyler misiniz peki hangi tarihi verdiğini. Bir de normal mi sezaryen mi sizinki. Benım normal görünüyor
Senamm Benim 81 görünüyor sata göre ama bebek yüzüstü sırtı dönük 2 muayene sürecince bir daha ki gittiğimizde dönmezse sezeryan 😓70 gün olarak görünüyor
Senamm Benim 81 görünüyor sata göre ama bebek yüzüstü sırtı dönük 2 muayene sürecince bir daha ki gittiğimizde dönmezse sezeryan 😓70 gün olarak görünüyor
F_NUR_K-S Sirinb 16 😍 kararsızlıkta zirvedeyim bi gelsin istiyorum bi de içimde kımış kımıl başka bi his kalsın ne kaldı ki diyorum
gcmntmt14 Sirinb 90 gün diyor uygulama bakalım ne olucak.Sağlıkla gelsinler inşallah yavrucuklar.İkinci bebek olmasına rağmen karnım büyüdükce daha cok heycanlanıyorum ve değişik korku endişelere bürünüyorum 🤷🏻♀️
Zehra_Alya Eemmyy derd etmee bende de 167gün var daha Allahın izniyle sağ salim kucağımıza alırız yavrularımı
Alfa2017 40+5 oldum yarın sabah 7.30 da suni sancı verecekler yarın başlıyor zorlu sürecim dua edin ❤️🤷🏻♀️