Sirinb 66 gün oglum gıbı 38 de gelırse 50gun falan ıns cok bekletmeden kolayca gelır. Bende eger kendmi temzlıge adarsam cok fazla agrım sancım oluyor ama su son bır haftadr normal işimi yapyorm gayet ıyıyım 10 kılo aldım doktor kızdı ne yapsamda daha almasam dye bakıyorum 🙄 hersey hazr ama hıc bsey hazr degıl gıbı kafam cok karısık