SU1234 canım eğer tedavi sırasında ekstra bir terslik olmazsa ilaçlarla falan 13-15 bin gibi bı masrafı olur. Eşim ameliyat oldu embriyomuz donduruldu bizim masrafimiz 20bin lira oldu. Hormon iğneleri veriyorlar. Söylenen zamanda bunlari yapıyorsun. Ortalama 4 günde bir kontrole gidiyorsun. Vajinal ultrasonla yumurtaların büyümesini takip ediyorlar. Büyüme süresi ilaçlara verdiğin tepki kişiden kişiye değiştiği için tedaviye başladıktan 10-15 gün sonra yumurta toplanıyor. Sana anestezi veriyorlar bı uyaniyorsun herşey bitmiş. işlemden sonra da sadece gülerken karnımın içinde hafif bı etki hissettim o kadar. Ağrı acı kanama hicbirsey olmadı. Ama herkesin bünyesi farklı tabi. Benim vücudum ilaçlara çok tepki verdi çok yumurta çıktı hormonlarım yüksekti o yüzden bir ay transfer için bekledik. Dondurulmuş 5. Gün embriyosu transfer edildi çok şükür ilk denemede tuttu. Şimdi 20+5 olduk. Transfer işleminde uyanık oluyorsun. Vajinal muayene gibi düşün. Hiç bir ağrı acı yasamadim. 5dk gibi bir sürede bitti. Tek sıkıntı idrara sıkışık gidiyorsun. Ben Onuda tutuyorum da stresli oldugumda hep ishal olurum. Benim için onu tutmak çok zor oldu. Diğer herşey kolaydı. Önemli olan kararını verip psikolojini ayarlaman. Sen hazirsan gerisi çok kolay geliyor