SU1234 anladim canim bence iyi bir dr git birde sperm dna hasar testi diye birşey var eşine
Bildiğim kadarıyla sperm dna sında sıkıntılar varsa yumurtayı dölleyebile kese oluşup bebek olmuyor vb. Sıkıntılar yaşanabiliyor
Eğer hasar vars ilaç tedavisi oluyor sonrada doğal yolla olabiliyor.
Beni yanlış anlama ama birşey söyleyeyim sana 2019 ’ün baslarinda benim eşim kanseri atlattı ve biz 2020 şubatta tüp bebek yapmamız gerektiğini öğrendik beb üzülmedim yolumu çizdim yalan yok süreci hızlandırmak için özel i seçtik devlette rapor vb. Için bir süre uğraşmamız gerekti allaha şükür maddi anlamda tüp bebek icin biraz paramız vardı düşünmeden tedavi olduk inşallah bu sefer olacak
Bu hasreti iyi biliyorum gücün varsa hiç bekleme tedavi ol derim psikolojik olarak kafan bile rahatlıyor