SU1234 ben 10 senedir iltihaplı eklem romatizması hastasıyım yaşım 41 doktorum artık hamile kal dedi zaman kaybetmeden tüp bebek tedavisine başvurduk rahim filmi çekildi polip,miyom ayrıca çikolata kistim vardı polip için çok basit bir ameliyat oldum 8000 TL ye sonra ameliyattan sonra ilk adet olunca iğneler verildi 4000 TL tuttu iğneler bitince transfer için gittik 2 yumurta transfer edildi biri tuttu şükür şu an 30 haftalık hamileyim Rabbim seninle birlikte tüm isteyenlerin yüzünü güldürsün inşallah 🙏🏻