SU1234 o kadar çok isyan edip ağladım ki sonra bi boşluk ve umursamazlık yaşadım , bu evrede eşim son kez gidelim dedi ben sıfır umutla gitttim , ümitlenmedim hatta transfer haftası babam kalpten rahatsızlandı sürekli onunla ilgilendim kendimle çok ilgilenemedim bile düşünmeden ümitlenmeden bekleyince herşey daha güzel oluyor. Dualarım seninle 🙏🏽🙏🏽🙏🏽