8 yıllık evliyim. Bende 4. Tüp bebek denememle hamile kaldım. 30+6 hamileyim.
izmir Ege üniversitesinde yaptırdım eşim azospermi olduğu için öncelikle tese ameliyatı oldu , sonra genetik testlerimiz yapıldı. İlk denememde karnım su topladı ve gebelik olumsuz sonuçlandı , 2. Denemede hiç tutunma olmadı. 3. Deneme için transfer günü gittiğimde donmuş embriyolar çözüldükten sonra gelişmedi dendi transfer yapılmadı. 4. Denememde 30 tane oluşmuş yumurtadan sadece 4 tanesi toplandı 2 si gelişme gösterdi ve 2 embriyo transferi yapıldı. 1 tanesi tuttu ve çok şükür gün sayıyorum kavuşmak için oğluma 🙏🏽🙏🏽🙏🏽 Devlet hastanesi olduğu için sadece ilaç paraları ve hastaneye 600 ₺ civarında bir ödeme yaptım. Toplam cebimden çıkan para 2000 bulmamıştır her tüp bebek için. Umarım sende biran önce sağlıklı bir gebelik yaşayıp mutlu sonla sonuçlandırır ve kavuşursun bebeğine canım 😊😊🙏🏽