Kürtaj oldum 1 kere adet gör sonra korunma dedi doktorum bir kere adet görüp hamile olduğumu öğrendim ilk zamanlarda çok zorlandım ama şimdi çok iyiyim çok şükür Allah kazasız belasız bebeklerimizi kucağımıza almayı nasip etsin inşallah sanada en kısa zamanda en güzelinden en hayırlısından bebiş nasip etsin