Nero1 benim doktorumda ilk düşük yaptırma dedi ki devlet hastaneleri ilk düşükte hiç bir tetkik yapmıyormuş.. ancak ben bu ihtimali bir daha yaşayamam, yazık değil mi o sabiye?? bi sıkıntım varsa bilmeliyim dedim, özel hastanenin hematologuna doktorumun istediği tetkikleri gösterdim, hematolog benimle dalga geçti ne pimpiriklisin diye 🤭 ben o kürtajı ve o durumu nasıl atlattım kimse bilemez, lütfen tahlil kağıdımı yapın ve gideyim diye sert çıkıştım. ki neticede kan pıhtılaşmam varmış, bir daha riske atacaktım çocuğumu