Kürtajdan sonra dr adet düzenleyici verdi o bitince adet oldum. 2 adet geçsin demişti bekledim korunduk. 2. Seferde de hamile kaldım yani 3 adet sonra kaldım. Kürtajda rahim temizlendiği için kolay hamile kalındığını duymuştum öyle de oldu. Tabi nasip kısmet