Senemgltkn Rihle bende çok dondurma yiyorum soğuk süt falan çok içiyordum mide yanmasından dolayı sürekli soğuk şeylere gidiyor elim. Kaynanam birisi çok soğuk şeyler yiyip içiyormuş anne karnında bebeği zatürre olmuş dedi ne alakaysa çok güldüm yani 😂😂
Rihle Senemgltkn bende aynen midem yandığı için soğuk süt içiyorum dondurmada yanmaya iyi geldi kaynanam ve görümce yenmez zararlı dediler
RuzgarsMommy Bu 3 aydır coronodan dolayi boğazlarımız soğuk seyler yememeli diye bekliyorum valla yazin gelsin yicem dondurmayı ama biraz daha bekleemekte fayda var
Rihle RuzgarsMommy bebeğe zararı yok bence yoksa grip olmamak için filan dikkat etmek lazım ben üstüne hep ılık su içiyorum
RuzgarsMommy Rihle yok bebekle ilgisi yok canım. Virutik durumlar tehlikeli diye uzak durdum ben malum soğuk üşütmek iyi gelmez
Eemmyy Rihle bebeğe zararı yoksa kilo hiç önemli deil kilo sorunum yok benim hatta almak istiyorum ☺️
angel4545 Valla hamile kaldigimdan beri aşırı tükettim desem yalan olmaz 33. Haftadayim kısın bile yedim bebek kilo alır şeker problemi oluşabilir belki ondan demislerdir
Pnr22 Rabia30-Adem çok fazla soğuk tüketmemek gerekiyo annemde sürekli dondurma yerdi kardeşim doğarken yapılan testlerde bağırsaklarında virüs bulundu şimdi 11 yasinda ve astım hastası 🙇🏻♀️bizler dikkatli tüketim yapalım