sukayhanacar Rihle ben açıkcası her gün magnum tüketiyorum ne kilo alıyorum ne de bi zararını görüyorum
Rihle sukayhanacar bende baktım nete hatta yazın tüketilmesi gereken en iyi tatlı diyor. Ama kilo alımı için tek aşırı tüketilmez diyor yoksa bebek üşür soğuk filan için demio
angel4545 sukayhanacar işte aradığım cevap bunlar valla biz bebisle seviyoruz yiyince bı hareketler bı kipirdamalar 😄😄
sukayhanacar Rihle valla canım bünye meselesi o kilo almak ya ben kendimi bildim bileli aşırı derecese yaz kış abartısız yerim sürekli dolapta dondurma olur kilom hiç değişmez artmaz yapısal durum bence
buseyusuf27 Rihle aynen kayın valıdem soguk seyler yeme bebek içerde büzüşür dedi üşür dedi ama valla ben batıl inanç inanmyorm cok sık olmasada arada yıyorum canım ıstıyor cunku mecbur 😊
Minikkusum_ Rihle bence yok öyle bisey canım yani bana da eşim yedirmiyordu internetten okuduk zararı olmadığı yazıyordu o günden beri yiyorum
RuzgarsMommy Rihle yok bebekle ilgisi yok canım. Virutik durumlar tehlikeli diye uzak durdum ben malum soğuk üşütmek iyi gelmez
akovalardan Rihle bende yiyorum ara ara istiyor canım çok abartmıyorum sadcee haftada 1 falan hemen ardından ilik su içiyorum ki hasta olmayayım diye
Rihle Son noktayı koyayım diyetisyene sordum oda zararı yok bende hamileliğimde yedim hatta yediğimde kızım hareket ediyordu dedi zararı yok endişelenmeyin dedi